گوگل برای معلمان مدارس دوره رایگان هوش مصنوعی برگزار می‌کند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 

زمانی که صحبت از هوش مصنوعی مولد به میان می‌آید، بسیاری از مردم به پتانسیل‌های آن برای دانشجویان فکر می‌کنند. با این حال باید گفت اساتید می‌توانند به همان اندازه از فناوری هوش مصنوعی بهره ببرند که دانشجویان در فرآیند تحصیل از آن استفاده می‌کنند. در این راستا گوگل و مرکز توسعه آموزش و توانمندسازی اجتماعی دانشگاه MIT (RAISE) روز گذشته از راه اندازی یک دوره رایگان با نام «مربیان هوش مصنوعی مولد گوگل» خبر داد تا به معلمان مدارس در مقطع راهنمایی و دبیرستان کمک کند از ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای بهبود گردش کار و تجربه کلاس درس دانش آموزان کمک کنند.

این دوره آموزشی دو ساعته خود-گام به معلمان آموزش می‌هد که چگونه از هوش مصنوعی مولد برای صرفه جویی در وقت و در کارهای روزمره مانند نوشتن پست الکترونیک، تغییر محتوا برای سطوح مختلف، خواندن، ایجاد ارزیابی‌های خلاقانه، ساختاردهی فعالیت‌ها بر اساس علایق دانش آموزان و موارد دیگر استفاده کنند.

گوگل همچنین تایید کرد که در این دوره آموزشی به معلمان یاد می‌دهد تا چگونه برای یکی از وقتگیرترین وظایف یعنی برنامه ریزی درسی با وارد کردن طرح درس موجود از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و برای موارد آتی کلاس‌های درس از آن ایده بگیرند.

منبع: zdnet.com
ترجمه: همکاران سیستم

پشتیبانی