دوربین آیفون ۱۶ احتمالا عمودی خواهد بود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

منبع: Peivast

طبق تصاویری که از طراحی دوربین آیفون ۱۶ به رسانه‌ها درز کرده غول آمریکایی به سمت یک ساختاربندی شبیه به سامسونگ حرکت می‌کند.

براساس این تصاویر که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی اکس به نام ماجین بو درز کرده است، شاسی دوربین‌های سری پایه آیفون ۱۶ به صورت عمودی طراحی شده است. مک‌رومرز، وبسایت معروف پوشش اخبار اپل نیز طراحی عمودی را به نقل از منابع صنعتی تایید کرده است.

بو در پست خود تصویری را منتشر کرده به نظر شاسی دوربین اصلی مدل پایه آیفون ۱۶ را نشان می‌دهد و این طراحی حاکی از یک ساختار عمودی است که سامسونگ در حال حاضر چیزی شبیه به آن را در گوشی‌های مختلف خود استفاده می‌کند.

تازه‌ترین اطلاعات درز کرده از طراحی آیفون با گزارش‌های سابق مبنی بر ساختاربندی عمودی همخوانی دارد. در ماه دسامبر نیز گزارشی از مک رومرز به نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ و جزئیات بیشتری از طراحی‌های داخلی این گوشی اشاره کرد که براساس آن نیز اپل از طراحی اریب فعلی برای مدل‌های پایه فاصله می‌گیرد.

به لطف این سبک از طراحی، اپل می‌تواند قابلیت ضبط ویدیو فضایی (Spatial Video) را به مدل‌های پایه اضافه کند. در حال حاضر این قابلیت تنها منحصر به مدل‌های پرو آیفون است.

 

پشتیبانی