یک شرکت هواپیمایی به مسافرانش اپل ویژن پرو می‌دهد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
منبع: Zoomit

مسافران یک شرکت هواپیمایی لوکس می‌توانند در پروازهای طولانی با هدست جنجالی اپل خستگی در کنند.

هواپیمایی لوکس بِئوند (Beond) با هدست واقعیت‌ ترکیبی اپل ویژن پرو، سرگرمی‌های داخل هواپیما را به سطحی جدید می‌رساند؛ این شرکت هواپیمایی پیشرو در زمینه‌ی پروازهای لوکس تفریحی، اعلام کرده است که از جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳)، هدست‌های پیشرفته اپل را به مسافران خود در پروازها به مقصد مالدیو (مقر اصلی شرکت) ارائه خواهد داد.

تِرو تاسکیلا، مدیرعامل بئوند، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «هدست اپل ویژن پرو تجربه‌ی سرگرمی داخل هواپیما را متحول خواهد کرد و ما اولین شرکت هواپیمایی هستیم که آن را به تعدادی از مسافران منتخب ارائه می‌دهیم.»

علاوه بر فیلم‌ها و بازی‌های فعلیِ درونِ هواپیما، بئوند با استفاده از قابلیت‌های غوطه‌ور‌کننده‌ی ویژن پرو، به نمایش استراحتگاه‌ها و فعالیت‌های تفریحی حاضر در جزایر مالدیو خواهد پرداخت.

از زمان رونمایی هدست واقعیت مجازی اپل، واکنش‌ها به آن متفاوت بوده است؛ با‌این‌حال، اکثر منتقدان درباره‌ی پتانسیل آن برای بهبود قابل توجه تجربه‌های کاربران در سناریوهایی چون پروازهای طولانی‌مدت اتفاق نظر دارند.

شرکت سازنده‌ی گوشی آیفون با درک این موضوع، حالت «سفر» یا Travel را در سیستم‌عامل visionOS گنجانده است تا تصاویر نمایش‌ داده‌شده درون هدست را برای کاربران در حال حرکت تثبیت کند. این امر به مسافران بئوند اجازه می‌دهد تا فیلم‌ها را روی پرده‌های مجازی بزرگ به‌راحتی ببینند یا بدون نیاز به دست، محتوای مقصد را کاوش کنند.

عرضه‌ی اپل ویژن پرو با گسترش مداوم شبکه‌ی پروازهای تفریحی بئوند همزمان شده است؛ این هواپیمایی در سال ۲۰۲۳ پروازهایش از قطب‌های اصلی در اروپا و خاورمیانه را به ماله، پایتخت مالدیو، آغاز کرد. پرواز‌هایی از میلان، دبی و بانکوک نیز تا میانه‌ی ۲۰۲۴ راه‌اندازی خواهند شد.

 

پشتیبانی