مدیرعامل اپل شبکه اجتماعی ایکس را به میدان اصلی اینترنت تشبیه کرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
تیم کوک در توجیه نمایش تبلیغات اپل در ایکس گفت این شبکه اجتماعی مکان مهمی است و نقشی شبیه به میدان اصلی اینترنت دارد.
  
  «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، پس از معرفی سری آیفون 15 در مراسم Wonderlust هفته گذشته، در برنامه‌ای در شبکه CBS آمریکا حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی ازجمله جنجال‌های ایکس (توییتر سابق) و تداوم نمایش تبلیغات اپل در پلتفرم ایلان ماسک صحبت کرد.
 تیم کوک این هفته در برنامه CBS Sunday Morning حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی از محیط‌زیست گرفته تا اپل ویژن پرو و فعالیت در ایکس صحبت کرد. او در بخشی از این گفت‌وگو درباره برابری حرف زد و بحث از آنجا به شبکه اجتماعی ایلان ماسک رسید. مجری برنامه از کوک پرسید با توجه به ادعاهایی که درباره انتشار محتواهای یهود‌ستیزانه در ایکس مطرح می‌شود، آیا اپل تجدیدنظر درباره نمایش تبلیغات در این پلتفرم را در نظر ندارد؟ کوک گفت:
 «این مسئله چیزی است که ما هم از خودمان می‌پرسیم. به‌طور کلی، نظر من این است که توییتر دارایی مهمی است. این ایده را دوست دارم که چنین پلتفرمی برای گفت‌وگو وجود دارد و آنجا یک جور میدان مرکزی برای اظهارنظر است. البته آنجا چیزهایی هم وجود دارد که دوستشان ندارم.»
 او در ادامه اعلام کرد که یهودستیزی منزجرکننده است و نباید جایی برای آن وجود داشته باشد. او توضیح داد که اپل دائماً در‌حال ارزیابی شرایط برای ادامه فعالیت در ایکس است و به این کار ادامه می‌دهد.
 مدیرعامل اپل: هدست ویژن پرو طبق برنامه پیش می‌رود
مدیرعامل اپل در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به این سؤال که آیا فرایند تولید هدست ویژن پرو دچار مشکل شده است یا خیر، گفت همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود و او به‌طور مرتب درحال استفاده از این دستگاه است. البته کوک تأیید کرد که پیچیدگی‌های تولید این محصول فراتر از آیفون‌ها بوده است.
 کوک همچنین درباره سیاست‌های محیط‌زیستی اپل صحبت کرد و یکی از مزارع خورشیدی این شرکت را در این برنامه نشان داد. اپل در مراسم Wonderlust برای اولین‌بار از یک اپل واچ با برچسب کربن خنثی رونمایی کرد.
 
 
 

In justifying the display of Apple ads on X, Tim Cook said that this social network is an important place and has a role similar to the main square of the Internet.

After introducing the iPhone 15 series at the Wonderlust event last week, Apple CEO Tim Cook appeared on a program on the American CBS network and talked about various topics, including the X (formerly Twitter) controversy and the continued display of Apple ads on Elon Musk's platform. .
Tim Cook appeared on CBS Sunday Morning this week to talk about everything from the environment to the Apple Vision Pro to X activity. In a part of this conversation, he talked about equality, and the discussion reached Elon Musk's social network from there. The host of the program asked Cook, considering the allegations about the publication of anti-Semitic content on X, is Apple not considering reconsidering the display of ads on this platform? Cook said:
"This is something we ask ourselves. Overall, I think Twitter is an important asset. I like the idea that there is such a platform for dialogue and there is a kind of central arena for comment. Of course, there are things there that I don't like."
He went on to declare that anti-Semitism is disgusting and should have no place. He explained that Apple is constantly evaluating the conditions to continue operating in X and will continue to do so.
Apple CEO: Vision Pro headset is going according to plan
In another part of this interview, the CEO of Apple, in response to the question whether there was a problem with the production process of the Vision Pro headset, said that everything is going according to plan and that he is using this device regularly. Of course, Cook confirmed that the complexities of manufacturing this product went beyond iPhones.
Cook also talked about Apple's environmental policies and showed one of the company's solar farms in the program. At the Wonderlust event, Apple unveiled an Apple Watch with a carbon neutral label for the first time.

پشتیبانی