مدیرعامل شرکت مخابرات: اینترنت اشیا در اولویت دستور کار مخابرات است

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
منبع: حیات

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت های این شرکت گفت: حوزه اینترنت اشیا (Internet of things) یا IOT در دستور کار مخابرات است.

مجید سلطانی ادامه داد: به سرعت در این موضوعات پیش می رویم تا مشترکان ما بتوانند از مزایای خانه هوشمند و همچنین، کسب و کارها برای موضوع پایش تصویری از همین ارتباط و اتصال و کانکشنی که ما برایشان ایجاد می کنیم، خدمات خوبی بگیرند.

اینترنت تلوبیون رایگان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران و صدا و سیما در دهه مبارک فجر تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که براساس آن، ترافیک تلوبیون برای مشترکان مخابرات رایگان شد.

مجید سلطانی، با اشاره به اینکه موضوع توسعه زیرساخت ها جزو برنامه های اصلی این شرکت است، گفت: خوشبختانه با حمایت دولت سیزدهم و وزیر ارتباطات، توسعه زیرساخت در شرکت مخابرات برای مردم در حوزه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به سرعت در حال انجام است.

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از دهه فجر

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: اقدام دیگر این شرکت، ورود به موضوع ارائه خدمات به مردم بود زیرا وظیفه شرکت مخابرات تنها ایجاد ارتباط و اتصال است و به همین دلیل این شرکت وارد مساله ارائه خدمت و سرویس و محتوا نمی‌شد.

سلطانی افزود: خوشبختانه ما جلسات خوبی در هیات مدیره مخابرات داشتیم و سرانجام شرکت مخابرات ایران و صدا و سیما در دهه مبارک فجر تفاهم نامه ای امضا کردند که براساس آن، ترافیک تلوبیون برای مشترکان مخابرات رایگان شد. در حال حاضر شرکت مخابرات خط و اتصال دیتای پرسرعت به مردم ارائه می‌دهد و مردم می توانند از این خدمات استفاده کنند.

توسعه خدمات مخابرات بر بستر فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه این شرکت به سرعت برای توسعه خدمات بر بستر فیبر نوری هم ورود کرده است، گفت: هم در بخش ثابت و هم در بخش سیار مخابرات از پروژه فیبر نوری بهره می برد تا مشترکان بتوانند از این ترافیکی که به آنها داده می شود و از هزینه ای که می کنند بتوانند استفاده بهینه ببرند.

 

پشتیبانی