ژاکت از محصول جدید هیروباکس رونمایی کرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ژاکت، محصول جدیدش هیروباکس را با رونمایی از ژاکت نکست معرفی کرد.

با هیروباکس، بدون محدودیت می‌توان به منابع فایل‌های گرافیکی دنیا، به‌صرفه و سریع دسترسی داشت. به‌طور مثال دسترسی به منابع و فایل‌های پرمیوم سرویس‌های معتبری از جمله فری‌پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui8.net، یلو ایمیج، Uplabs و … از طریق هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان‌پذیر است.

در مجموع تاکنون هیروباکس توانسته است طی مدتی که توسط ژاکت نکست جذب سرمایه کرده، نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت‌های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه‌ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و … را در دسترس بیش از ۱۳ هزار کاربر فعال خود قرار دهد.

وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت با بررسی روند رشد ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان چشم انداز وبسایت ژاکت که به دنبال داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال است، پرداخت.

او، ارایه خدمات به بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به طور مستقیم و غیر مستقیم و ایجاد درآمد مولد برای بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده وردپرس در سراسر کشور ایران، منتخب سه دوره جشنواره وب ایران به عنوان بهترین مارکت اینترنتی ایران در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷، برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین مانند: وردپرس سامیت، دوسامیت، ژاکت دی، ویژن و ، حمایت و خلق ارزش در وردپرس فارسی با کمک به توسعه بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی وردپرسی منتشر شده در ژاکِت، راه اندازی و توسعه ژاکت سرویس به عنوان بازار خدمات آنلاین و راه اندازی و توسعه ژاکت آکادمی به عنوان

ارائه دهنده آموزش های مهارت محور و کاربردی در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی را از جمله دستاوردهای ژاکت عنوان کرد.

به گفته بهرامیان، ایجاد بستر ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارژاکت نکست با دو محوریت اصلی خود یعنی تکمیل سبد محصولات ژاکت و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط، فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد.

در ادامه این نشست، امیر عصاری، مدیر توسعه کسب و کار ژاکت به معرفی ژاکت نکست پرداخت و اینکه چطور در این مسیر ایده‌ها و کسب و کارهای مختلفی جهت توسعه بازار ژاکت بررسی شد و در این بین دو محصول “کپی بن” و “هیروباکس” خروجی توسعه‌ها و سرمایه‌گذاری ژاکت طی این دو سال بوده است.

کپی بن یک سرویس کاملا آنلاین یون کیوب انکدر (ioncube encoder) جهت رمزنگاری کدهای توسعه داده شده برنامه نویسان است که بیشتر با رویکرد پاسخ به نیاز توسعه دهندگان ژاکت ایجاد شده است.

عصاری در ادامه گفت: ژاکت پس از موفقیت خود در راه‌اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب، به دنبال راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود که از این رو دومین رسالت واحد “ژاکت نکست” راه‌اندازی یا سرمایه‌گذاری در این حوزه انتخاب شد که در بین بررسی سرویس‌های مختلف، پلتفرم هیروباکس که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده بود مورد توجه قرار گرفت و بعد از بررسی‌های دقیق و مذاکره با فاندرهای اصلی این محصول، پیشنهاد سرمایه‌گذاری و توسعه محصول از سمت دپارتمان ژاکت نکست ارائه گردید و در نهایت هیروباکس، با ارزش گذاری ۸ میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.

او افزود: در طی ۶ ماه فعالیت هیروباکس از زمان سرمایه گذاری ژاکت، مدل درآمدی این کسب و کار اصلاح شده، و سرویس‌های جدیدی به هیروباکس اضافه گردید و کانال‌های بازاریابی آن ایجاد و رشد داده شد. پیرو این اقدامات برند هیروباکس موفق شد طی این مدت نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و بیش از ۱۳ هزار کاربر فعال را به محصول خود جذب کند.

 

پشتیبانی