آیا جیمیل تعطیل می‌شود؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
منبع: Zoomit

 

شایعه‌ای عجیب ادعا می‌کند جیمیل در سال ۲۰۲۴ برای همیشه تعطیل خواهد شد.

یک ایمیل جعلی درحال دست‌به‌دست شدن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس است که ادعا می‌کند گوگل در سال ۲۰۲۴ جیمیل را تعطیل خواهد کرد، اما گوگل به صراحت این موضوع را تکذیب کرد.

در ایمیل یاد شده آمده است که گوگل جیمیل را در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۲۴ (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) برای همیشه تعطیل خواهد کرد. بااین‌که بسیاری از همان ابتدا چنین خبر جعلی را باور نکردند اما این ایمیل به سرعت به یکی از موضوعات ترند در ایکس تبدیل شد.

بحث پیرامون تعطیلی جیمیل تا جایی پیش رفت که گوگل را مجبور به واکنش کرد. حساب رسمی جیمیل با انتشار پستی اعلام کرد: «جیمیل اینجا است تا بماند.»

گوگل سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که نمای HTML کلاسیک جیمیل در سال ۲۰۲۴ از بین خواهد رفت. این نما بسیار منسوخ شده بود اما گزینه‌ای مناسب برای کسانی محسوب می‌شد که به یک نمای کاملاً ساده از صندوق ورودی پیام‌های خود نیاز داشتند.

گوگل طی سال‌های گذشته برنامه‌ها و سرویس‌های کم‌استفاده یا ضعیف خود را تعطیل کرده اما جیمیل یکی از ستون‌های اصلی گوگل است. در واقع هر حساب گوگل به یک حساب جیمیل متصل است. گوگل جیمیل را تعطیل نخواهد کرد و به ارائه‌ی قابلیت‌های جدید برای آن ادامه خواهد داد.

 

پشتیبانی