• alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • پشتیبانی

    تیم رضوان نت به صورت شبانه روزی در کنار شماست تا آرامش را احساس کنید. برای تماس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تماس با ما

گروه رضوان نت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، شبکه های سازمانی،خدمات کامپیوتر و لپ تاپ، طراحی سایت و... با بیش از یک دهه در خدمت شما عزیزان هستند

خدمات کامپیوتر

تعمیرات فوق تخصصی مطابق با آخرین فناوری روز دنیا.

جلب رضایت مشتری

با رضوان نت خیالتان از امنیت و سرعت راحت باشد.

طراحی وب سایت

طراحی منحصر به فرد وب سایت خود را به ما بسپارید و در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

فروشگاه اینترنتی

امروزه فروشگاه های اینترنتی حرف اول را می زنند و سرعت خرید را بالا می برند.

سامانه پیامک

سامانه پیامک های رضوان نت فرصتی عالی برای تبلیغات کم هزینه .

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته شما همراهان عزیز با تیم رضوان نت در هرکجا و هرمکان در کنارتان هستیم.

alt-icon

اینترنت پرسرعت ADSL2+

گروه رضوان نت عاملیت رسمی شرکت داده پردازی فن آوا دارنده پروانه FCP  به شماره 23-94-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و همیشه بهترین پیشنهادات را برای شما دارد. با تیم رضوان تماس بگیرید

 


9,605

بازدید و دانلود ها

12,126

پشتیبانی و خدمات

15

محصولات جدید

2,690

ثبت نام شده‌ها

حملات مبتنی بر مهندسی اجتماعی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آيا شما از جمله افرادی می باشيد که به ظاهر افراد و نحوه برخورد آنان بسيار اهميت داده و با طرح صرفا" يک سوال از حانب آنان، هر آنچه را که در ارتباط با يک موضوع خاص می دانيد در اختيار آنان قرار می دهيد ؟ رفتار فوق گرچه می تواند در موارد زيادی دستاوردهای مثبتی را برای شما بدنبال داشته باشد، ولی در برخی حالات نيز ممکن است چالش ها و يا مسائل خاصی را برای شما و يا سازمان شما، ايجاد نمايد. آيا وجود اينگونه افراد در يک سازمان مدرن اطلاعاتی ( خصوصا" سازمانی که با داده های حساس و مهم سروکار دارد ) نمی تواند تهديدی در مقابل امنيت آن سازمان محسوب گردد ؟ به منظور ارائه اطلاعات حساس خود و يا سازمان خود از چه سياست ها و رويه هائی استفاده می نمائيد ؟  آيا در چنين مواردی تابع مجموعه مقررات و سياست های خاصی می باشيد ؟ صرفنظر از پاسخی که شما به هر يک از سوالات فوق خواهيد داد، يک اصل مهم در اين راستا وجود دارد که می بايست همواره به آن اعتقاد داشت : " هرگز اطلاعات حساس خود و يا سازمان خود را در اختيار ديگران قرار نداده مگر اين که مطمئن شويد که آن فرد همان شخصی است که ادعا می نمايد و می بايست به آن اطلاعات نيز دستيابی داشته باشد ."

يک حمله مهندسی اجتماعی چيست ؟
به منظور تدارک و يا برنامه ريزی يک تهاجم از نوع حملات مهندسی اجتماعی ، يک مهاجم با برقراری ارتباط با کاربران و استفاده از مهارت های اجتماعی خاص ( روابط عمومی مناسب ، ظاهری آراسته و ... ) ، سعی می نمايد به اطلاعات حساس يک سازمان و يا کامپيوتر شما دستيابی و يا به آنان آسيب رساند . يک مهاجم ممکن است خود را به عنوان فردی متواضع و قابل احترام نشان دهد . مثلا" وانمود نمايد که يک کارمند جديد است ، يک تعمير کار است و يا يک محقق و حتی اطلاعات حساس و شخصی خود را به منظور تائيد هويت خود به شما ارائه نمايد . يک مهاجم ، با طرح سوالات متعدد و برقراری يک ارتباط منطقی بين آنان،می تواند به بخش هائی از اطلاعات مورد نياز خود به منظور نفوذ در شبکه سازمان شما دستيابی پيدا نمايد . در صورتی که يک مهاجم قادر به اخذ اطلاعات مورد نياز خود از يک منبع نگردد ، وی ممکن است با شخص ديگری از همان سازمان ارتباط برقرار نموده تا با کسب اطلاعات تکميلی و تلفيق آنان با اطلاعات اخذ شده از منبع اول ، توانمندی خود را افزايش دهد . ( يک قربانی ديگر ! ) .

يک حمله Phishing چيست ؟
اين نوع از حملات شکل خاصی از حملات مهندسی اجتماعی بوده که با هدف کلاهبرداری و شيادی سازماندهی می شوند . در حملات فوق از آدرس های Email و يا وب سايت های مخرب به منظور جلب نظر کاربران و دريافت اطلاعات شخصی آنان نظير اطلاعات مالی استفاده می گردد . مهاجمان ممکن است با ارسال يک Email با ظاهری قابل قبول و از يک شرکت معتبر کارت اعتباری  و يا موسسات مالی ، از شما درخواست اطلاعات مالی را نموده  و اغلب عنوان نمايند که يک مشکل خاص ايجاد شده است و ما در صدد رفع آن می باشيم . پس از پاسخ کاربران به اطلاعات درخواستی ، مهاجمان از  اطلاعات اخذ شده به منظور دستيابی به ساير اطلاعات مالی و بانکی  استفاده می نمايند.

نحوه پيشگيری از حملات مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری

  • به تلفن ها ، نامه های الکترونيکی و ملاقات هائی که عموما" ناخواسته بوده و در آنان از شما درخواست اطلاعاتی خاص در مورد کارکنان و يا ساير اطلاعات شخصی می گردد ، مشکوک بوده و با ديده سوء ظن به آنان نگاه کنيد . در صورتی که يک فرد ناشناس ادعا می نمايد که از يک سازمان معتبر است ، سعی نمائيد با سازمان مورد ادعای وی  تماس گرفته و  نسبت به هويت وی کسب تکليف کنيد .

  • هرگز اطلاعات شخصی و يا اطلاعات مربوط به سازمان خود را ( مثلا" ساختار و يا شبکه ها ) در اختيار ديگران قرار ندهيد ، مگر اين که اطمينان حاصل گردد  که فرد متقاضی مجور لازم به منظور دستيابی به اطلاعات درخواستی را  دارا می باشد  .

  • هرگر اطلاعات شخصی و يا مالی خود را در يک email  افشاء نکرده  و به نامه های الکترونيکی ناخواسته ای که درخواست اين نوع اطلاعات را از شما می نمايند ، پاسخ ندهيد( به لينک های موجود در اينگونه نامه های الکترونيکی ناخواسته نيز توجهی نداشته باشيد ) .

  • هرگز اطلاعات حساس و مهم شخصی خود و يا سازمان خود را بر روی اينترنت ارسال ننمائيد . قبل از ارسال اينگونه اطلاعات حساس ، می بايست Privacy  وب سايت مورد نظر به دقت مطالعه شده تا مشخص گردد که اهداف آنان از جمع آوری اطلاعات شخصی شما چيست و نحوه برخورد آنان با اطلاعات به چه صورت است ؟

  • دقت لازم در خصوص آدرس URL يک وب سايـت را داشته باشيد . وب سايت های مخرب ممکن است خود را مشابه يک وب سايت معتبر ارائه نموده که آدرس URL آنان دارای تفاوت اندکی با وب سايـت های شناخته شده باشد . وجود تفاوت اندک در حروف استفاده شده برای نام سايت و يا تفاوت در  domain ، نمونه هائی در اين زمينه می باشند ( مثلا" com . در مقابل net .) .

  • در صورت عدم اطمينان از معتبر بودن يک Email دريافتی،  سعی نمائيد با برقراری تماس مستقيم با شرکت مربوطه  نسبت به هويت آن اطمينان حاصل نمائيد . از اطلاعات موجود بر روی يک سايت مخرب به منظور تماس با آنان استفاده نمائيد چراکه اين اطلاعات می تواند شما را به مسيری ديگر هدايت نمايد که صرفا" اهداف مهاجمان را تامين نمايد . به منظور آگاهی از اين نوع حملات که تاکنون بوقوع پيوسته است ، می توانيد به آدرس   http://www.antiphishing.org/phishing_archive.html  ،  مراجعه  نمائيد .

  • با نصب و نگهداری نرم افزارهای آنتی ويروس ، فايروال ها و فيلترينگ نامه های الکترونيکی ناخواسته ( spam ) ، سعی نمائيد يک سطح حفاظتی مناسب به منظور کاهش اين نوع حملات را ايجاد نمائيد .

اقدامات لازم در صورت بروز تهاجم

  • در صورتی که فکر می کنيد به هر دليلی اطلاعات حساس سازمان خود را در اختيار ديگران ( افراد غير مجاز ) قرار داده ايد ، بلافاصله موضوع را به اطلاع افراد ذيربط شاغل در سازمان خود ( مثلا" مديران شبکه ) برسانيد . آنان می توانند در خصوص هر گونه فعاليت های غيرمعمول ويا مشکوک،هشدارهای لازم را در اسرع وقت در اختيار ديگران قرار دهند .

  • در صورتی که فکر می کنيد اطلاعات مالی شما ممکن است در معرض تهديد قرار گرفته شده باشد ، بلافاصله با موسسه مالی خود تماس حاصل نموده و تمامی حساب های مالی در معرض تهديد را مسدود نمائيد. در اين رابطه لازم است دقت ، حساسيت و کنترل لازم در خصوص هر گونه برداشت از حساب های بانکی خود را داشته باشيد .

  • گزارشی در خصوص نوع تهاجم را تهيه نموده و  آن را در اختيار سازمان های ذيربط قانونی قرار دهيد  .

چرا رضوان نت؟

چرا انتخاب رضوان

۱تمامی خدمات رضوان نت دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد .

 

۲رضوان نت بهترین پیشنهاد ها را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد.

۹۹%

سرویس های اینترنت ما دارای جشنواره هایی هستند که موجب رضایت مشترکین محترم شده است

مشاهده

مهارت‌های ما


اینترنت پرسرعت
طراحی سایت
پیاده سازی شبکه های سازمانی
پشتیبانی
خدمات انواع سیمکارت

جدول قیمت‌ها

 

89000 تومانسالانه

پلان معمولی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • 1 گیگ فضای هاست
  • 20 گیگ حجم ترافیک ماهانه
  • تعداد دامنه 0
  • ساب دامین نامحدود
  • بک آپ آپتایم
سفارش
209000 تومانسالانه

پلان نامحدود دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • فضای هاست5 گیگ
  • ترافیک ماهانه نامحدود
  • تعداد دامنه
  • ساب دامین
  • ایمیل نامحدود
  • بک آپ آپتایم
سفارش
279000  تومانسالانه

پلان توسعه یافته دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • 10 گیگ فضای هاست
  • حجم ترافیک نامحدود
  • نامحدود تعداد دامنه
  • نامحدود ساب دامین
  • بک آپ آپتایم
سفارش
599000 تومانسالانه

پلان حرفه‌ای دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • فضای هاست50 گیگ  
  • ناحدود حجم ترافیک
  • نامحدود تعداد دامنه
  • نامحدود ساب دامین
  • بک آپ آپتایم
سفارش

معرفی تیم رضوان نت

  • متولد بهمن ماه  از تهران می باشد و در راستای ارائه خدمات نوین فناوری اطلاعات با تیمی مجرب و نخبگان ایرانی اقدام به راه اندازی یک شرکت فناوری اطلاعات در سال 1383 نموده است و امیدواراست تا خداوند متعال تیم رضوان نت را حمایت نماید و از استفاده نظرات و انتقادات شما عزیزان دریغ نخواهد کرد..

    محسن عزیزی
    مدیرعامل رضوان نت
  • متولد فروردین ماه  از استان فارس می باشد و فعالیت خود را از سال 1396 در تیم رضوان آغاز کرد و با ارائه حسن نیت خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کمک به تولید کنندگان به عنوان مدیر فروشگاه رضوان استور انتخاب شد.

    حمیدرضا رنجبر
    مدیریت رضوان استور
  • خانم محمودی راد در اسفند ماه و تهران متولد شده است و از سال 1392 به عنوان مسئول زیر ساخت های رضوان نت و با حفظ سمت به عنوان مدیر منابع انسانی رضوان نت مشغول به کار می باشد

    خانم محمودی راد
    مدیر زیرساخت های رضوان
  • خانم احمدی متولد فروردین ماه در تهران است که از سال 1388 به عنوان مسئول  بازاریابی و پشتیبانی فعالیت می کند

    خانم احمدی
    مسئول امور بازاریابی
  • مهدی آرام دوست متولد آذر ماه در تهران می باشد که در سال 1398 به عنوان بازاریاب و مسئول فروش و طراحی فروشگاه رضوان استور فعالیت خود را آغاز نمود

    مهدی آرام دوست
    بازاریاب فروشگاه رضوان استور
  • متولد آذر ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول الکترونیک و پشتیبانی فنی تیم رضوان فعالیت می نماید

    خانم صدری
    مسئول الکترونیک و فنی
  • متولد فروردین ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش لپ تاپ و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    خانم دیدا
    مسئول فروش لپ تاپ
  • متولد فروردین ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش موبایل و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    خانم سیدی
    مسئول فروش موبایل و لوزم جانبی
  • متولد دی ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش کنسول بازی و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    آقای باشوکی
    مسئول فروش کنسول بازی و لوزم جانبی
  • متولد اردیبهشت ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول کافی نت چهاردهم تهرانسر و مدیر اجرایی دوربین های مداربسته و تبلیغات فعالیت می نماید

    آقای ولیزاده
    مسئول کافی نت چهاردهم تهرانسر و مدیر اجرایی دوربین های مداربسته و تبلیغات
  • متولد آبان ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امور اداری و ثبت نامی آغاز و در ادامه به عنوان مسئول واحد تعمیرات سخت افزار فعالیت می نماید

    آقای محبی
    مسئول امور تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری
  • متولد آذر ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امورچاپ و تبلیغات آغاز و درحال حاضر با عنوان مسترفاکتور در مجموعه فعالیت می نماید

    آقای قزوینی
    مسئول امور طراحی و چاپ
  • متولد شهریور ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امور اداری و در حال حاضر به عنوان سرپرست و ناظر دفاتر رضوان نت در تهران و شهرستان ها فعالیت می نماید

    آقای رنجبر
    مسئول امور اداری و سرپرست دفاتر

همکاران ما

556

سامانه پیامکی رضوان نت

با تبلیغات هدفمند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

رضوان اس ام اس با تيمي مجرب در زمينه ي پيامک انبوه و تبليغاتي کار خود را از اوايل سال 92 به صورت رسمي اغاز نموده است و در اين مدت زمان کوتاه پيشرفت هاي چشم گيري داشته که نشان از رضايت مشتري و حسن نيت شرکت بوده است هدف اين شرکت خدمت رساني در زمينه ي تبليغات پيامکي به روش نوين مي باشد . و اميدست در اين راه پله هاي ترقي را طي نموده و بتواند رضايت مشتريان خود را به نحو احسن جلب نمايد . رضوان اس ام اس در اين زمينه ايده هاي نويني را مطرح و اجرا نموده که خود موجب توسعه وپيشرفت هايي در تبليغات پيامکي از جمله کاهش هزينه هاي تبليغات بوده است .

مشاهده سایت

پشتیبانی