• alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • alt-icon
  • پشتیبانی

    تیم رضوان نت به صورت شبانه روزی در کنار شماست تا آرامش را احساس کنید. برای تماس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تماس با ما

گروه رضوان نت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، شبکه های سازمانی،خدمات کامپیوتر و لپ تاپ، طراحی سایت و... با بیش از یک دهه در خدمت شما عزیزان هستند

خدمات کامپیوتر

تعمیرات فوق تخصصی مطابق با آخرین فناوری روز دنیا.

جلب رضایت مشتری

با رضوان نت خیالتان از امنیت و سرعت راحت باشد.

طراحی وب سایت

طراحی منحصر به فرد وب سایت خود را به ما بسپارید و در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

فروشگاه اینترنتی

امروزه فروشگاه های اینترنتی حرف اول را می زنند و سرعت خرید را بالا می برند.

سامانه پیامک

سامانه پیامک های رضوان نت فرصتی عالی برای تبلیغات کم هزینه .

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته شما همراهان عزیز با تیم رضوان نت در هرکجا و هرمکان در کنارتان هستیم.

alt-icon

اینترنت پرسرعت ADSL2+

گروه رضوان نت عاملیت رسمی شرکت داده پردازی فن آوا دارنده پروانه FCP  به شماره 23-94-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و همیشه بهترین پیشنهادات را برای شما دارد. با تیم رضوان تماس بگیرید

 


9,605

بازدید و دانلود ها

12,126

پشتیبانی و خدمات

15

محصولات جدید

2,690

ثبت نام شده‌ها

برنامه های IM و Chat

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با اين که برنامه های IM و Chat ، روشی مناسب به منظور ارتباط با ساير افراد می باشند ، ابزارهای استفاده شده برای اين نوع از مبادلات اطلاعاتی  online می تواند خطرناک بوده و  نتايج مخربی را به دنبال داشته باشد .

تفاوت ابزارهای استفاده شده برای مبادلات online
به منظور مبادله اطلاعاتی  online بر روی اينترنت ، از ابزارهای متعددی استفاده می گردد . بررسی ويژگی هر يک از اين ابزارهای موجود بهمراه تهديدات مربوطه ، امکان استفاده ايمن و مطمئن از اين نوع ابزارها را فراهم می نمايد .

  • برنامه های Instant messaging ) IM)  : از اين نوع برنامه ها به منظور تفريح ، سرگرمی ، ارسال پيام ، ارتباط صوتی و يا تصويری با ساير افراد استفاده می گردد . از برنامه های فوق در سازمان ها به منظور ارتباط بين کارکنان نيز استفاده می گردد. صرفنظر از نوع برنامه انتخابی IM ، اين نوع برنامه ها بستر مناسبی به منظور ارتباط يک به يک را ايجاد می نمايد . 

  • اطاق های چت : اطاق های چت صرفنظر از عمومی بودن و يا خصوصی بودن ، تالارهائی برای گروههای خاص از مردم و به منظور ارتباط با يکديگر می باشند .اکثر اطاق های چت مبتنی بر خصايص مشترکی می باشند : مثلا" اطلاق هائی مختص افرادی با سن خاص و يا علائق مشترک . با اينکه اکثر برنامه های سرويس گيرنده IM از چت ، حمايت می کنند ، برنامه های IM همچنان و بر اساس روش سنتی خود ابزاری برای ارتباطات يک به يک می باشند . در حالی که چت  به صورت سنتی ابزاری برای ارتباط چند نفر به چند نفر می باشد .

به منظور طراحی و پياده سازی برنامه های فوق از فن آوری های متعددی نظير : IM ، IRC و يا Jabber  استفاده می گردد . برخی از نرم افزارهای ارائه شده با ترکيب چندين قابليت توانسته اند پاسخگوی خواسته های متنوع کاربران باشند .

تهديدات اين نوع برنامه ها چيست ؟

  • وجود ابهام در خصوص هويت مخاطب . در برخی موارد نه تنها شناسائی مخاطب و شخصی که در حال ارتباط با وی هستيد مشکل می باشد بلکه ماهيت انسانی و رفتاری وی نيز قابل پيش بينی نخواهد بود. مردم ممکن است در رابطه با هويت خودشان ، گزاف گفته ، account ها ممکن است در معرض سوء ظن باشند و يا ممکن است کاربران عمليات logout را فراموش نمايند . در برخی موارد ممکن است يک account توسط چندين نفر و به صورت مشترک استفاده می گردد . تمامی موارد فوق ، دليلی است بر اين ادعا که نمی توان بطور واقعی و حقيقی در رابطه با ماهيت شخصی که در حال گفتگو با وی هستيد ، قضاوت کرده و به يک سطح مطلوب از اطمينان دست پيدا کرد . 

  •  کاربران ، مستعد انواع حملات می باشند . سعی کنيد به شخصی بقبولانيد که برنامه ای را اجراء و يا بر روی يک لينک ، کليک نمايد . اجرای يک برنامه به توصيه ديگران و يا کليک بر روی يک لينک پيشنهادی توسط سايرين ، يکی از روش های متداول به منظور انجام برخی تهاجمات می باشد . اين موضوع در اطاق های چت و يا برنامه های IM امری متداول و مرسوم است . در محيطی که يک کاربر در اين انديشه است که در يک جو مطمئن و اعتماد پذير در حال گفتگو با اشخاص است ، يک کد مخرب و يا يک مهاجم می تواند شانس بيشتری برای رسيدن به اهداف خود  و به دام انداختن ساير افراد را داشته باشد .

  •  عدم وجود آگاهی لازم در خصوص ساير افراد درگير و يا ناظر گفتگو : مبادلات online بسادگی ذخيره می گردند و در صورتی که شما از يک سرويس اقتصادی رايگان استفاده می نمائيد، ماحصل گفتگوی انجام شده می تواند بر روی يک سرويس دهنده ذخيره شده ( logs ) و شما هيچگونه کنترلی در خصوص اين logs نخواهيد داشت . شما نمی دانيد که آيا اشخاص و افراد ديگر نظاره گر اين گفتگو می باشند يا خير ؟ يک مهاجم می تواند بسادگی اقدام به شنود اطلاعات و ره گيری آنان از طريق مبادلات اطلاعاتی انجام شده در اطاق های چت نمايد .

  • نرم افزاری که شما بدين منظور استفاده می نمائيد ممکن است دارای نقاط آسيب پذير خاص خود باشد . همانند ساير نرم افزارها ، نرم افزارهای چت ، ممکن است دارای نقاط آسيب پذيری باشند که مهاجمان با استفاده از آنان می توانند به اهداف خود نائل گردند .

  • تنظيمات امنيتی پيش فرض انجام شده ، ممکن است به درستی مقداردهی نشده باشند . تنظيمات امنيتی در نرم افزارهای چت ، با نگرشی خيرخواهانه و ساده در نظر گرفته شده تا بدينوسيله و به زعم خود پتانسيل های بيشتری را در اختيار متقاضيان قرار دهند . رويکرد فوق ، کاربران و استفاده کنندگان از اين نوع برنامه ها را مستعد انواع حملات توسط مهاجمان می نمايد .

چگونه می توان از اين ابزارها به صورت ايمن استفاده نمود ؟

  •  بررسی و ارزيابی تنظيمات امنيتی  :در اين رابطه لازم است تنظيمات پيش فرض در نرم افزار به منظور بهينه سازی امينتی آنان بررسی گردد .مطمئن شويد که ويژگی دريافت اتوماتيک فايل ( Download ) ، غير فعال شده باشد. برخی از نرم افزارهای چت ، امکان ارتباط محدود با افراد را ارائه می نمايد . در صورتی که از اين نوع برنامه ها استفاده می نمائيد ، پيشنهاد می گردد ويژگی فوق فعال گردد .

  • هشياری و دقت لازم در خصوص افشای اطلاعات. تا زمانی که نسبت به هويت طرف درگير در ارتباط اطمينان لازم را کسب نکرده ايد ، از افشای اطلاعات شخص و مهم خود جدا" اجتناب کنيد . مبادله اطلاعات در اطاق های چت می بايست با دقت و حساسيت بالا ، انجام شود .هرگز اطلاعات تجاری و حساس مربوط به سازمان خود را در  اطاق های چت و يا برنامه های عمومی IM  افشاء و برملاء ننمائيد .

  • شناسائی هويت افراديکه در حال گفتگو با آنان هستيد ( حتی المقدور ). در برخی موارد تشخيص هويت فردی که در حال گفتگو با وی می باشيد ، چندان حائز اهميت نمی باشد. در صورتی که شما نيازمند سطح خاصی از اطمينان در خصوص شخص مورد نظر می باشيد و يا قصد اشتراک اطلاعاتی خاص با وی را داريد ، شناسائی هويت مخاطب بسيار حائز اهميت است (مطمئن شويد شخصی که در حال گفتگو با وی هستيد ، همان شخص مورد نظر شما است ) .

  • عدم اعتماد و باور هر چيز :اطلاعات و يا توصيه هائی که شما از طريق يک اطاق چت و يا برنامه های IM دريافت می نمايد، ممکن است نادرست ، غلط و حتی  مخرب باشند . در اينگونه موارد می بايست در ابتدا بررسی لازم در خصوص صحت اطلاعات و يا دستورالعمل های ارائه شده ، انجام و در ادامه از آنان استفاده گردد.

  • بهنگام نگه داشتن نرم افزارها : فرآيند بهنگام سازی نرم افزارها شامل نرم افزار چت ، مرورگر وب ، سيستم عامل ، برنامه سرويس گيرنده پست الکترونيکی و برنامه آنتی ويروس است . عدم بهنگام بودن هر يک از برنامه های فوق می تواند زمينه بروز تهاجمات توسط مهاجمان را فراهم نمايد .

چرا رضوان نت؟

چرا انتخاب رضوان

۱تمامی خدمات رضوان نت دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد .

 

۲رضوان نت بهترین پیشنهاد ها را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد.

۹۹%

سرویس های اینترنت ما دارای جشنواره هایی هستند که موجب رضایت مشترکین محترم شده است

مشاهده

مهارت‌های ما


اینترنت پرسرعت
طراحی سایت
پیاده سازی شبکه های سازمانی
پشتیبانی
خدمات انواع سیمکارت

جدول قیمت‌ها

 

89000 تومانسالانه

پلان معمولی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • 1 گیگ فضای هاست
  • 20 گیگ حجم ترافیک ماهانه
  • تعداد دامنه 0
  • ساب دامین نامحدود
  • بک آپ آپتایم
سفارش
209000 تومانسالانه

پلان نامحدود دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • فضای هاست5 گیگ
  • ترافیک ماهانه نامحدود
  • تعداد دامنه
  • ساب دامین
  • ایمیل نامحدود
  • بک آپ آپتایم
سفارش
279000  تومانسالانه

پلان توسعه یافته دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • 10 گیگ فضای هاست
  • حجم ترافیک نامحدود
  • نامحدود تعداد دامنه
  • نامحدود ساب دامین
  • بک آپ آپتایم
سفارش
599000 تومانسالانه

پلان حرفه‌ای دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • فضای هاست50 گیگ  
  • ناحدود حجم ترافیک
  • نامحدود تعداد دامنه
  • نامحدود ساب دامین
  • بک آپ آپتایم
سفارش

معرفی تیم رضوان نت

  • متولد بهمن ماه  از تهران می باشد و در راستای ارائه خدمات نوین فناوری اطلاعات با تیمی مجرب و نخبگان ایرانی اقدام به راه اندازی یک شرکت فناوری اطلاعات در سال 1383 نموده است و امیدواراست تا خداوند متعال تیم رضوان نت را حمایت نماید و از استفاده نظرات و انتقادات شما عزیزان دریغ نخواهد کرد..

    محسن عزیزی
    مدیرعامل رضوان نت
  • متولد فروردین ماه  از استان فارس می باشد و فعالیت خود را از سال 1396 در تیم رضوان آغاز کرد و با ارائه حسن نیت خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کمک به تولید کنندگان به عنوان مدیر فروشگاه رضوان استور انتخاب شد.

    حمیدرضا رنجبر
    مدیریت رضوان استور
  • خانم محمودی راد در اسفند ماه و تهران متولد شده است و از سال 1392 به عنوان مسئول زیر ساخت های رضوان نت و با حفظ سمت به عنوان مدیر منابع انسانی رضوان نت مشغول به کار می باشد

    خانم محمودی راد
    مدیر زیرساخت های رضوان
  • خانم احمدی متولد فروردین ماه در تهران است که از سال 1388 به عنوان مسئول  بازاریابی و پشتیبانی فعالیت می کند

    خانم احمدی
    مسئول امور بازاریابی
  • مهدی آرام دوست متولد آذر ماه در تهران می باشد که در سال 1398 به عنوان بازاریاب و مسئول فروش و طراحی فروشگاه رضوان استور فعالیت خود را آغاز نمود

    مهدی آرام دوست
    بازاریاب فروشگاه رضوان استور
  • متولد آذر ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول الکترونیک و پشتیبانی فنی تیم رضوان فعالیت می نماید

    خانم صدری
    مسئول الکترونیک و فنی
  • متولد فروردین ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش لپ تاپ و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    خانم دیدا
    مسئول فروش لپ تاپ
  • متولد فروردین ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش موبایل و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    خانم سیدی
    مسئول فروش موبایل و لوزم جانبی
  • متولد دی ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول فروش کنسول بازی و لوازم جانبی فروشگاه رضوان فعالیت می نماید

    آقای باشوکی
    مسئول فروش کنسول بازی و لوزم جانبی
  • متولد اردیبهشت ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول کافی نت چهاردهم تهرانسر و مدیر اجرایی دوربین های مداربسته و تبلیغات فعالیت می نماید

    آقای ولیزاده
    مسئول کافی نت چهاردهم تهرانسر و مدیر اجرایی دوربین های مداربسته و تبلیغات
  • متولد آبان ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امور اداری و ثبت نامی آغاز و در ادامه به عنوان مسئول واحد تعمیرات سخت افزار فعالیت می نماید

    آقای محبی
    مسئول امور تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری
  • متولد آذر ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امورچاپ و تبلیغات آغاز و درحال حاضر با عنوان مسترفاکتور در مجموعه فعالیت می نماید

    آقای قزوینی
    مسئول امور طراحی و چاپ
  • متولد شهریور ماه شهر تهران می باشد که فعالیت خود را در کنار تیم رضوان نت از ابتدا به عنوان مسئول امور اداری و در حال حاضر به عنوان سرپرست و ناظر دفاتر رضوان نت در تهران و شهرستان ها فعالیت می نماید

    آقای رنجبر
    مسئول امور اداری و سرپرست دفاتر

همکاران ما

556

سامانه پیامکی رضوان نت

با تبلیغات هدفمند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

رضوان اس ام اس با تيمي مجرب در زمينه ي پيامک انبوه و تبليغاتي کار خود را از اوايل سال 92 به صورت رسمي اغاز نموده است و در اين مدت زمان کوتاه پيشرفت هاي چشم گيري داشته که نشان از رضايت مشتري و حسن نيت شرکت بوده است هدف اين شرکت خدمت رساني در زمينه ي تبليغات پيامکي به روش نوين مي باشد . و اميدست در اين راه پله هاي ترقي را طي نموده و بتواند رضايت مشتريان خود را به نحو احسن جلب نمايد . رضوان اس ام اس در اين زمينه ايده هاي نويني را مطرح و اجرا نموده که خود موجب توسعه وپيشرفت هايي در تبليغات پيامکي از جمله کاهش هزينه هاي تبليغات بوده است .

مشاهده سایت

پشتیبانی